• Greets all guests at all times in a friendly and helpful manner and attempts to learn and use guest’s name at every opportunity
• Registers and rooms all arrivals according to established procedures
• Maintains intimate knowledge of departmental standards and procedures
• Performs check in, check out and room change procedures and ensures all data are entered completely into the hotel systems in accordance with reservation
• Maintains cashier float and ensures accurate daily report of all money received
• Cashes hotel guest’s personal and travelers checks and assists with currency exchange
• Keeps abreast of all modifications to accounting policies and procedures
• Responsible and attends to guest’s request of using the service of safety box at all times
• Knowledgeable of all special promotion procedures, for programs such as; Seasonal Packages, Frequent Flyers Programs, and also Accor Loyalty programs.
• Attends to guest’s complaints, inquiries and requests, referees problems to supervisor/Duty Manager if he/she unable to assist
• Is familiar with other Accor hotels so that guest indicating any next destination on the registration card can be “sold” an onward booking to another Accor hotel
• Does everything possible to ensure that the guests depart the hotel with a positive impression of hotel service
• Performs the audit balances and prepares all works for audit in an orderly fashion
• When on night shift, checks night report, prepare the morning report and prepare all necessary forms for the guest arrival
• Maintains comprehensive knowledge of standard reservation procedures including correct forms to use, how to read fax, e-mail, messages, and how to interpret availability sources within the reservation systems
• Maintains exemplary department standards of behavior and appearance and attitude as expected in a Novotel
• Takes personal interest and pride to ensure that the front desk work area is kept clean and in an orderly state al all times
• Endeavors to maintain the high standards of the hotel with particular regard to the importance of ALL member and other VIP’s and with reference to hotel and to be a health or safety hazard
• Conversant with emergency evacuation and fire procedures for relevant department
• Perform any other task assigned based on the hotel needs or requirements.
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Able to read and write English.
• Microsoft Office skill.
- Trợ cấp hàng tháng (từ 2 triệu – 4 triệu) tùy theo khả năng ngoại ngữ và số tháng thực tập.
- Hỗ trợ phí vé tàu, vé máy bay 2 chiều (từ 1 triệu – 2 triệu)
- Được cung cấp nhà ở nhân viên.
- Được cung cấp tất cả bữa ăn trong nhà ăn nhân viên.
- Được sử dụng máy giặt tại nhà nhân viên.
- Được xe đưa đón hàng ngày từ nhà nhân viên đến nơi làm việc.
- Có cơ hội trở thành nhân viên chính thức và được đào tạo theo quy chuẩn Accor.
Mũi Ông Đội, Phường An Thới, Thành Phố Phú Quốc, Tỉnh Kiên Giang
Tọa lạc tại Mũi Ông Đội, cực nam Đảo Ngọc, Premier Village Phu Quoc Resort là “viên ngọc quý” ẩn mình giữa sắc xanh của biển trời và thiên nhiên tươi mát hữu tình. Bao quanh bởi hai mặt biển, khu nghỉ dưỡng sở hữu tầm nhìn tuyệt đẹp vào mỗi sớm bình minh và những chiều hoàng hôn rực rỡ.
Thư giãn tại 215 biệt thự sang trọng với bể bơi riêng, rồi lại thoả thích đắm mình trong bể bơi chung nhiều tầng nối liền hai bờ biển. Cảm nhận sự thư thái và hồi phục nguồn năng lượng tích cực tại Plumeria Spa và Fitness Centre nằm trên đỉnh đồi. Thưởng thức những món ăn Việt Nam đặc sắc tại nhà hàng The Market, và các món nướng độc đáo ở nhà hàng Corallo.
Thực tập sinh - Fitness & Spa (Doanh nghiệp Caravelle Saigon Hotel)
TTS Marketing (Doanh nghiệp CÔNG TY CỔ PHẦN THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ TRUYỀN THÔNG QUỐC TẾ TOÀN CẦU)
QUALITY CONTROL INTERN (Doanh nghiệp Golden Owl Solutions)
Nhân viên điều phối (chăm sóc khách hàng) (Doanh nghiệp Công ty TNHH Ohmyhotel&Co VN)